İndirim
FAQ

Sipariş ve Teslimat

Kaç farklı kargo seçeneği var?

Siparişlerinizin gönderimi için Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo ile çalışıyoruz. Ayrıca kendi aracınız varsa siparişinizi depomuzdan da teslim alabilirsiniz. Teslimat adresinize göre en uygun kargo şirketi seçilerek gönderimler yapılmaktadır. 

Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücreti siparişinizdeki ürünlere ve toplam sepet tutarına göre değişiklik göstermektedir. Seçeceğiniz kargo şirketi fiyatlarda bir değişiklik meydana getirmemektedir. Kargo ücretleri ile ilgili bir kampanya olmadığı durumlarda, 250 TL'ye kadar ürün ağırlık ve ölçülerine göre sipariş anında teslimat bedeli hesaplanmaktadır. 250 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Siparişim ne zaman gönderilir?

eurometall.com.tr'de yer alan tüm ürünler için teslimat bilgisi ilgili ürün sayfasında belirtilmektedir. Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. Eurometall ilgili birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir.

Hafta içi saat 15:00'e kadar verilen "Hızlı Gönderi" ürünleri siparişleriniz aynı gün, saat 15:00'den sonraki "Hızlı Gönderi" ürünleri siparişlerinizi ertesi gün kargoya verilir. Hafta sonu verilen siparişler, sevkiyat yapılmaması nedeniyle Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarının sevkiyat yapmaması nedeniyle, bu tarihlerde verilen siparişler, resmi tatilden sonraki ilk iş gününden itibaren kargoya teslim edilir.

Sipariş üzerine üretilen ürünler için lütfen bizimle iletişime geçerek teslim süresi ile ilgili bilgi alınız.

Depo calışması, stok sayımı ve kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.

Belirtmek isteriz ki, Eurometall’'in ürünlerin teslimi ile ilgili sorumluluğu, ürünlerin Kargo firmasına teslimi ile sonlanmış olur. Eurometall'’in, ürünlerin Kargo firmasına teslimi sonrasında herhangi bir müdahalesi yahut yükümlülüğü bulunmamaktadır. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme, hasar, kayıp ve diğer sorunlardan dolayı Eurometall sorumlu tutulamaz ancak Eurometall bu durumlarda mağduriyetinizin giderilmesi için elinden gelen tüm desteği gösterecektir.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilir?

Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren Bursa içi teslimatlar için ortalama 1 iş günü, diğer bölgelerdeki teslimatlar için ise ortalama 1-3 iş günüdür.

Siparişlerinizin teslimatı anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi tarafından yapılmaktadır ve kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden Eurometall mesul değildir.

Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir.

Siparişinizin takibini 'Hesabım' sayfasındaki 'Siparişlerim' bölümünden yapabilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu 'Hesabım' başlığı altında yer alan "Siparişlerim" sayfasında görebilirsiniz.

"Hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu; "Tamamlandı" ifadesi siparişinizin firmamızdan seçmiş olduğunuz kargo firmasına teslim edildiğini ifade eder.

Siparişin kargoya verilmesinden sonraki süreci ise, siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza iletilen kargo takip numarası ile kargo şirketinden takip edebilirsiniz.

Hediye göndermek istiyorum. Fatura ve teslimat adresini farklı verebilir miyim?

eurometall.com.tr'den verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura ile teslim edilmektedir. Gönderilen hediye paketlerinde irsaliyede fiyat belirtilmeden ürününüz alıcıya teslim edilmekte, fatura ise ayrıca belirttiğiniz fatura adresine postalanmaktadır. Hediye aldığınız ürünlerde alışveriş aşamasında fatura ve teslimat adresini farklı belirtebilirsiniz. Bu durumda, siparişiniz hediye gönderdiğiniz kişiye teslim edilirken, fatura ve irsaliye tarafınıza veya tercih ettiğiniz adresteki kişiye teslim edilir.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişiniz, size ya da gösterdiğiniz kişiye, kimlik ibrazı ve imza karşılığında teslim edilecektir. Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi görmek isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında fotoğraflı kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Siparişinizi kargo görevlisinin yanında açmanız ve kontrol etmeniz, herhangi bir yanlışlık, hasar veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçerek ve kargo teslim tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim almayı reddetmeniz önerilmektedir.

Ürün kargodan hasarlı ya da eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa 'İletişim' sayfamızdan sipariş numaranızı içeren ve durumu anlatan bir eposta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede konuyla ilgili cevap verilecektir. Dilerseniz 0850 840 50 71 nolu telefondan 09:00-18:00 saatleri arasında çalışan Müşteri Hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

Koli/paketinizi açtıktan sonra siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik olduğunu görürseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz. Ürünlerimizin tüm paketleme aşamaları hizmet anlayışımız gereği kamera kayıtları altında saklanmaktadır. Eksik gönderi bildirimleriniz bu incelemeler neticesinde en kısa sürede çözülmektedir.

Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik, eksik ya da ıslak çıkması durumunda: •

Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız ve yukarıda belirttiğimiz şekilde, kargo teslim tutanağında durumu belirterek ürünü kargo görevlisine iade ederek bizimle irtibat kurunuz.

Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:

    - Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
   - Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir.
   - Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte ad-soyad ve imza da yer almalıdır.
   - Tutanağı fotoğraflar ile birlikte tarafımıza posta yoluyla göndermeniz ve 0850 840 50 71 numaralı telefonumuzdan bizi arayıp durumu iletmeniz gerekmektedir.
   - Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.

Garanti ve İade

Garanti şartları nelerdir?

Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası ile birlikte bize teslim edebilirsiniz. Ürünler tarafımızdan yetkili servislere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.

Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza, ayıplı olmayıp garanti süresinde karşılaşılan arızalara istinaden gönderdiğiniz ürünlerin kargo bedeli ise tarafınıza aittir.

Ürün iade süresi ne kadardır?

Mazeretsiz ürün iade ve değişimleri: Ürün çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadı ise 14 gün içerisinde mazeretsiz iade hakkınız bulunmaktadır. 14 günü aşan sürelerde ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır. Ancak 90 gün boyunca ürünü istediğiniz zaman değiştirebilir ya da yerine ürün bedeli kadar alışveriş çeki alabilirsiniz.

Ayıplı ürünler: Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir."

Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?

Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi aynı gün saat 16:00’'ya kadar 0850 840 50 71 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemleri gerekli olacaktır.

Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (veya 'irsaliyeli fatura') ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

İade edilmek istenen ürün için www.eurometall.com.tr internet sitesi üzerinden ilgili siparişe ait sayfadan İade Talebi oluşturulması gerekir.

Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?

İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz.

Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

Niteliği itibariyla iade edilemeyecek ürünler; tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için iade hakkının kullanılamaz.

•Tel Sepet, Market Arabası, El Sepeti, Tekerlekli Sepet, Vitrin Mankeni, Yük Taşıma Arabası, Gıda teşhir ürünleri gibi ürünlerde iade hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış, ürünün ilk hali gibi tekrar satılabilirliği kaybolmamış, ürünün ambalajı üzerine herhangi bir kargo firması etiketi gibi vs. yapıştırılmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

•Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda mail yolu ile teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin montajı, uygulaması yapılarak kullanıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır (Örn : Yanlış ölçü, ebat ve kapasitede raf, sepet ve gondollar).

•Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)

•Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir. İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanmakta ve iade buna göre eksik bedelle yapılmaktadır.

İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?

İade edilen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili bayii/servisine yada tedarikçi/ithalatçı/imalatçı firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün arasında değişmektedir.

•Siparişinizde kullandığınız hediye çekleri iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte hediye çekindeki kalan kullanım süresi kadar süre iptal işlemi sırasında yeniden başlayacaktır.

•Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.

Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?

İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır. Bu ürünler, daha sonra fırsat reyonlarında indirimli olarak satılmaktadır. Eurometall, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.

Ödeme Seçenekleri

Kredi Kartı ile ödeme

Sitemizden yapacağınız alışverişlerde tüm bankaların kredi kartlarını kullanabilirsiniz.

150 TL ve üzeri tüm alışverişlerinizde CardFinans, World, Axess, Bonus, Maximum ve Paraf kredi kartlarına 3 aya kadar vade farksız olmak üzere, 9 aya kadar taksit yapılmaktadır.

Banka Kartı (Debit Card) ile ödeme

Alışverişlerinizde 'Visa Electron' veya 'Maestro' özelliği olan tüm banka kartlarını (Debit Card) kullanarak ödeme yapabilirsiniz. Banka kartı ile yapılan ödemelerinizi Üç Boyutlu Güvenlik Sistemi (3D Secure) ile güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra bankanıza ait güvenlik doğrulama ekranına yönlendirilirsiniz ve karşınıza gelen ekranda cep telefonunuza gönderilen size özel şifreyi girerek işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Önemli:
•Banka kartı ile alışveriş yaparken hesabınızda en az sipariş tutarı kadar bakiye olması gereklidir.
•Hesabınızda yeterli bakiye olmaması durumunda online alışveriş yapılamaz.
•Banka kartı ile tek seferde peşin ödeme yapılır ve ödeme tutarı banka hesabınızdan anında düşülür.
Banka kartı ile yapılan ödemelerde taksit yapılmamaktadır.

Havale ile ödeme

Havale - EFT ile yapılan ödemelerde:

Siparişinizi oluşturduktan sonra, ödemenizi en geç 7 gün içinde tamamlamanız gerekmektedir.

Ödemesi belirtilen sürede Eurometall banka hesabında görünmeyen siparişler, sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir.

Ödemenizin açıklama kısmında sipariş numaranızı mutlaka belirtmelisiniz. - sipariş numaranızı size gelen sipariş bilgilendirme mailinde bulabilirsiniz.

Tarafımıza ulaşan ödemelerinize ait siparişler, Eurometall tarafından onaylanarak işleme alınır.

Dilerseniz ödeme yaptıktan sonra Muhasebe departmanımıza "Ödeme Bildirimi" başlıklı yeni bir Destek Talebi oluşturarak ödeme bilgilerini (Sipariş No, Ödenen Tutar vb) ve varsa dekontunuzu iletebilir, ödeme onayı ve siparişinizin işleme alınmasını hızlandırabilirsiniz.

Banka hesap bilgilerimiz:
Firma Ünvanı: Damlacan Metal Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Banka adı: Yapı ve Kredi Bankası
Banka şubesi: Fomara Şubesi (935) Hesap No: 86328860
IBAN: TR58 0006 7010 0000 0086 3288 60
Önemli: Havalenizi gerçekleştirirken sipariş numaranızı "Not/Açıklama" kısmına eklemeyi unutmayınız! Sipariş Numaranız alışverişinizi tamamladıktan sonra size iletilecektir.

Güvenlik

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

Eurometall.com.tr, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar, tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin üçüncü şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Ayrıca; sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartı güvenlik kontrolü gerekli mi?

Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için en önemli konulardan biri. Bu nedenle kredi kartıyla yaptığınız alışverişler sırasında bazen bankadan sözlü olarak siparişinizin teyidi istenebilir. Böyle bir durumda bankanız, kayıtlı bilgilerinizden size ulaşır ve telefonda sipariş teyidi alır. Bunun için, bankanızda kayıtlı bulunan kişisel bilgilerinizi güncel tutmanızı öneririz.Unutmayın! Güvenlik kontrolü sırasında telefon numaranıza ulaşılamazsa siparişiniz iptal edilebilir.

Eurometall.com.tr’ye üye olurken verdiğiniz telefon numarasının doğruluğundan emin olmalısınız. Çünkü siparişinizle ilgili her türlü bilgilendirme için e-posta adresiniz ve telefon numaranız kullanılır.

3D Secure nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa Kredi Kartı için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

3D Secure neden güvenlidir?

3D Secure sistemiyle yapılan alışverişin geçerli sayılabilmesi için; kart sahibinin yapılan işlemi, banka tarafından kendisine iletilen özel bir ödeme şifresiyle onaylaması gerekir. Kredi kartı numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa bile, şifreniz sadece sizde olduğundan internet ortamında güvenli alışveriş yaparsınız.

3D Secure nasıl işler?

Eurometall.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde, kredi kartınızın bağlı olduğu banka bu sistemi destekliyorsa 3D Secure ödemeyi seçebilirsiniz.

• Kredi kartınız 3D Secure sisteminde tanımlı değilse, 3D’ye tanımlı hale gelmesi için, bankada kayıtlı Cep Telefonu bilgilerinizin güncellenmiş olması gereklidir.

• 3D Secure’la gerçekleştireceğiniz işlemlerde, siparişin son aşamasında "Siparişi Onayla” düğmesine tıkladıktan sonra banka ekranına ulaşacaksınız. Şifre bilgilerinizi banka ekranına girmenizin amacı, şifre güvenliğinizi sağlamaktır.

• Kredi kartınızın 3D tanımını önceden yapmadıysanız, ilk işleminizde banka ekranlarında kaydınız gerçekleşir ve kartınız 3D işleme hazır hale gelir.

• Eğer hiçbir şifre sorulmadan işleminiz gerçekleşirse; kredi kartınız henüz 3D uyumlu değil demektir. Ama bu durumda yapacağınız işlem de 3D özelliğine sahip olacaktır.

• 3D Secure’la onaylamada ya da banka tanımlama ekranında sorun yaşıyorsanız, diğer ödeme yöntemlerini deneyebilirsiniz.

• Kartınız 3D tanımlıysa, çoğunlukla internet üzerinden yaptığınız alışveriş sonrasında ödeme işlemi detayınız bankanızda kayıtlı olan Cep Telefonu numaranıza SMS’le gönderilir. Böylece, kredi kartınızın yetkisiz kişilerce kullanılması durumunda hemen bilgi sahibi olur ve olası bir mağduriyeti önlersiniz.

• 3D Secure’la gerçekleştirdiğiniz siparişlerde işlemi şifrenizle onayladığınız için, siparişiniz güvenlik sürecinde beklemez ve en kısa sürede adresinize teslim edilir.